Azze Kızlar merhaba, bir haftalık kızım var dünden beri bezinde vajinasından gelen kahve tonda ve kırmızımsı akıntı var bunu tecrübe etmiş olan var mı acaba sebebi nedir yarın doktora gideceğim ama sormak istedim yine de
Bebetoveannesi Azze benim kızımda da beyaz olmustu ama bir iki günde kesildi normal demişti doktor ama sizde rengi farklıymış bilemedim o yüzden insallah bilen biri yazar canım doktorada götür ihmal etme sakın ne olur ne olmaz
cgnduru Azze normal bir durum değil ama bi bebekte bu şekilde bir şey yasanmasi evet ertelemeden gitmelisin doktora enfeksiyon gibi şeylerde cikabilir.. ben akıntı olarak hiç duymadım ama gorumcem doğduğunda genital bolgesinden kan bosalmis sonra duzelmis uyuşmazlık varmış anne babasında vs o yüzden kıyaslama yapamiyorum..
Uzaldiii Azze benim kızımda da olmuştu. ilk haftalarda normal diye biliyorum annenin hormonları bebeğe geçiyor adet olur gibi bezinde leke görülebilir diye biliyorum. Ama idrar enfeksiyonu kaynaklı da olabilir başka sebeplerden de olabilir 🤷 çocuk doktoruna danışmanızda fayda var.
Seymaben Azze ah kiyamam endisen cok tanidik geldi kizim ilk dogdugunda bende bezinde akinti seklinde kan gormustum hemen doktora gitmistim aklim cikmisti tabi doktorum cok normal oldugunu annenin hormonlarinin bebeğe gectigini ve bu yuzden ilk adetini oldugunu soylemisti bana fazla bastirarak silme falan demisti yinede doktorunuza goturun 🤭 cok korkmustum ama bi kiz annesi olarak asiri sirin geliyor suan o durum bana kizimin ilk adetini gordum diye