acemimom1 Kızlar Instagram’da cikolatadeposundan sipariş verdim kargoya verildi deniliyor ama takip no gelmedi. Bi sıkıntı olur mu acaba tecrübe edeniniz var miiii ?
OzgeSyr_ acemimom1 ben daha once sıparıs verdm olmadı ınstadan sorun bi istersenız gayet hızlı sıkıntısız geldi
Mommyy1 Ben de yakın zamanda sipariş verdim, hiçte sıkıntı olmaz.. Gayette kaliteli ve güzel geldi hiç şüpheniz olmasın:)