[silindi] Kızlar perşembe sağlık ocağında kam verdim ctesi çıktı tsh 10. İlacın dozunu maalesef kafama göre 100 aldım 50 iken, 2 gün öyle içtim, bugün kan verdim tsh 6 olmuş. 7 haftalık gebeyim sorun olur mu değer düşene kadar bişey olmaz demi