Arkadaşlar normalde bugün 10+2 olmam lazımdı ama doktor 11+1 olmuş dedi yani gelisimi ileride dedi şimdi uygulamada 11+1 e göre ayarladim ama 10 olarak mı devam etmem lazim artı bide şey sorucam gebeliğim ileride devam ederse böyle normal doğum yapamaz mıyım acaba