Benim de 36+2 .Ben günü hareketli geçiriyorsam yoruluyorsam ya da acıkıyorsam bebişin de hareketleri sanki azalırmış gibi oluyor ama hemen dinlenmeye geçiyorum ,dinlemeye geçince hareketlenmeye başlıyor.Yine yemekten sonra hareketli oluyor.Bir de sesimi tanıyor onunla konuşursam hep hareketlenmeye başlıyor. Bana bağlı gibi sanki daha çok.