Ben almamıştım. Dogumdan 30 gün sonra falan aldım. Bebegim memeyi tutamıyordu, meme ucum kopma derecesine gelmisti . Emzirmek işkenceydi falan derken eşim niye direniyoruz gidip alalım şu sagma makinesini dedi ve memelerim iyileşene kadar sagdim biberonla icirdim . Sonra gün içinde 2-3kere emziriyordum silikon ucla ama 4. Veya 5. Ayima kadar en çok sagarak icirdim . Bence duruma göre alın. Baby plus marka almistim . Acısız ve çok kullanışlı, iyi ki almışım. Fiyati da diğer markalara göre uygun tabiki