Arkadaşlar Nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim.ilk gebeliğim olacaktı tutsaydi.daha önce dümdüz bi karnım varken göbeğim baya taş gibi sertleşmişti o ay.Hala daha sertliği geçmedi sanki çocuk doğurmuşum da göbeğim kalmış gibi.Ve çok hızlı kilo alıyorum ne yesem yarıyor.Spor yapıyordum bıraktım.benim gibi kimyasal gebelik geçirip karnı taş gibi olan var mı?