Bende 36+5 oldum ama sancı falan olmuyo sadece bazen kasıklarımda baskı hissediyorum . Karnım bazen sertlesiyo bebek toplaniyo falan 🤣 akıntım çok oluyo mesela sarımtırak gibi ve peynir kıvamında doktora sordum normal dedi olur dedi . Ama sancı falan hiç yok yani bide ilk gebeliğim anlayamiyorum tam olarak ama sancı olsa muhakkak anlaşılır yani