-Papatya- 10+4 haftalık hamileyim kabızlık sorunum yok. Bu gün koyu renkli siyah denilen bir renkti dışkı. Böyle olan var mı yoksa başka bir sıkıntı mı ? Demir ilacı kullanmıyorum. Omega üç ve folik asit kullanıyorum. Şimdiden hepinizden özür diliyorum 🙏
La_le -Papatya- ilac da olabilir hamilelikte yeşil veya siyah diski yapiliyir ilk haftlarda hamileliğin ilk belirtileri oluyor
-Papatya- Yldrmkubraa Demir kullanmıyorum. Üç dört ay önce kullandım o zaman yapmıştı ama şimdi neden oldu bilmiyorum
-Papatya- aynenkezoaynen yeşil olarak sadece taze fasülye yedim 😁. Salata falan yemiyorum domates salatalık yiyorum daha çok
annebebek6748 -Papatya- omega 3 ler genelde kombine urunler oluyo icinde az miktarda da olsa demir vardir icerigine bi bakin bence
Seymaben -Papatya- folik asit yapabilir doktorunuza soyleyin markasini degistirsin baska bi folikasit yazsın yada decavit falan kullaniyorsaniz oda yapiyor❤️