tokmak_gamze Kızlar 39 haftalık gebeyim adet sancısı gibi ara ara sancı gelip gidiyo bu normal mi sizce acaba psikolojik mi oyle hissediyorum onuda bilmiyorum sizlerin dogum hikayeleri Nasıl hani illa nisan falan gelmesi mi lazım doğum baslaması icin
tugbacicekdagi tokmak_gamze normal onlar bende 40 ım gece gündüz geliyor ara ara eger sıklasır geçmez ve artarsa doğum habercisi olur su yada nişan gelmesi olmaya bilir dogum için illa
Anneadayi89 tokmak_gamze benim ilk hamileligimde bir gece nisanim gelmisti 1 hafta sonrada suyum gelmisti ama sancisizdim yani her gebelikte farkli olabiliyor
Celins_ tokmak_gamze oğlumda benim suyum geldi sadece.. hastaneye gittiğimde ise 6cm açıklık olduğunu söylediler nişanım falan gelmemişti.
tokmak_gamze Evet iste her gebelikde farklı olabiliyor her ihtimale karşı bi hastaneye gideyim ben olmazsa diyorum