Minikcennetim Kızlar alışverişe başlayacağım bi yandan ama sizce beklesem mi doktor direk erkek dedi bayağa pipisini gösterdi bize ama yine de erken mi gördük belli Olur mu diye ikilemdeyim?
sliya30 Minikcennetim göstermiş yha 🙈 daha ne olsun benimde 14 haftada kontrolde erkek olabilir DEdİ ama pek inanmadım 19.haftada %99.5 erkek DEdi hala şokum nedense kız hissediyorum hala senin gibi inanmıyorum galiba 🤣🤣🤣 detaylı ultrasonda da erkek desin ona göre kıyafet Alacağım 😂 😂 sadece bebek arabası ve eğitici kitap yürüme yardımcısı DİŞ kaşıyıcı falan aldım 🤣🤣🤣🤣🤣
Mrvnr123- Minikcennetim bnce biraz daha bekle bizede 14 haftalikken kız demişlerdi daha sonra erkek olduğu denildi 20. Haftada.alisveris için erken suan bnce sağlıcakla gelsin🤲💐
Lizbonn Minikcennetim çok içine sinmiyorsa eğer 16. Haftanı bekle derim ama net dediyse de bilemedim. İlk gebeligimde 10. Haftada oglumu öğrenmiştim şimdi 2. Gebeligim en son erkeğe benzetti bi öncesinde kıza 😂 bende heyecanla köşede bekliyorum resmen
Minikcennetim sliya30 inanmamak değil canım sağlıklı olsun kız erkek farketmez ama burada okuyorum kız dendi erkek çıktı vs diye 13.haftada erken gibi geldi bi doktora daha gideceğim ona hiç söylemeyeceğim sorucam cinsiyeti ne diye ona göre yol izliycem
Minikcennetim Mrvnr123- indirimlerden alayım diyorum canım valla baktıkça işin içinden çıkamıyorum çok eksik var her şeyde pahalı ee birazda heves var tabi🥰🥰
Ezgiparlak Mrvnr123- bende bekliyim o zaman çok şükür bir kızım var ikinci hamileliğim geçen hafta gittim 13+2 de dedi kızınız olucak tekrar dedi ama bende nedense hep erkek hissettim 😂 bakalım değişicek mi bi tanıdığımada aynı önce kız demiş sonra erkek 😂
Minikcennetim Lizbonn valla pipisini gösterdi anında erkek dedi bilemiyorum bi 15 güne başka doktora gideceğim bakalım o ne diycek🥰
brgul_34 Biz 15haftalıkta öğrendik ama doktorum birdaha ki randevuya kadar kıyafet vs alma kimseye de şimdilik söyleme demişti şuan oğluşumla 27haftalık olucaz allah’ın izniyle 🤲❤️detaylıyı bekleyin isterseniz 🤗
Minikcennetim brgul_34 bi 15 güne başka doktora gidicem bakalım o ne diycek o zamana 16-17 haftalık oluyorum biraz heves ediyorum alışveriş için birde indirimleri değerlendireyim diyorum bakalım
sliya30 Minikcennetim aynen inanmamak değilde hissiyat diyelim benim ki.. Evet burda çok okudum değişen garibime gitti
brgul_34 Minikcennetim canım detaylıyı bekle ben 19haftalıkta girmiştim🤗hayırlısı olsun inşallah🤲indirim olur yine🙈
tupbebekannesi522 Minikcennetim Ben de 12 haftalık hamileyim bana da erkek dediler ben de korkuyorum alışveriş yapmaya sonradan kız derse diye 😬
Fundatercuman Minikcennetim Benimde tam o haftalarda bariz pipi göstermişti canım oğluşum..Ondan önce yüzde doksan kız deniliyordu hep. O pipi göründüyse daha dönmüyor 😂 30.haftaya kadar hep kesin erkek dimi sorup durdum çünkü ordan biliyorum 😂😂
Melokrks Minikcennetim Bana da 13 haftalıkken erkek dedi gösterdi de hatta alışveriş yapacaksan yap bu değişmez çok eminim dedi ama ben yinede bekledim 16 17 haftalık olana kadar baktık erkek yaptım alışverişini yani bi pipi varsa dönüş olmuyor pek 🤭😂