İyi akşamlar bebegim 36 günlük dogduktan sonra kafasında iki tanr küçük yumuşak dokulu bişey oluşmuştu ben çok farketmemiştim zaten neyse işte bugün aylık kontrole gitmiştik bıngıldağı çok açık dedi o küçük şiş gibi olan şeyler için beyin su toplaması felan olablir gibi tarzında konuştu sonra kızdan kan felan verdik içim içimi yiyo kafam hiç yerinde değil yami beyinde su toplaması yazınca hidrosefali felan çıkıyo yani bilmiyorm bu tarz bişey basına gelen varmı 😔 kalçasnda gamze de vardı ona da baktırcaz haftaya ne düşüncegmi bilemedim anne olmak😔😔