Mucizemiz-Uraz tupbebekannesi123 ben Aralık ayında doğum yapıcam çoğu şeyi hazır, insan çok heyecanlanıyor 🥰 yeni şeyler alası geliyor sürekli 🥰
Michail tupbebekannesi123 doktor agustos sonu eylul basi gelir dedi bebek erken dogum riskim var isimli hastane cikisi disinda bir sey almadim sifir hazırlık yani
Aysef27 tupbebekannesi123 ben butun herseyimi hallettim cantasida hazir oda yapmiycam zaten yataginida yatagimin yanina koydum pusetide valizle bi koseye koydum hazir duruyor bitek bepantol alicam cantaya koyucam tamamdir
Gezgin4592 tupbebekannesi123 bnde Eylül başı inşallah ufak tefek işte pazartesi tam takir alışverişine çıkıncam inşallah 😇
2koftemom Hatice2323 cnm baktımda 89 lira gibibiseydi indirimi bekleyemedim trendyoldan 65 aldım nışok bide