gokcee3 İyi akşamlar kızım 1 yaşında ve hamile olduğumu öğrendim doktorum bugün rahminde çok kasılma olduğunu emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi nasıl bir yol izlemeliyim emerken uyuyo maalesef 🤦🏼♀️