zeynepikra_61 Yagmur981 İnanir misin çok seviyorum ve asla igrenmedim 😁 23+2 haftaligiz bayadır ara vermiştik ama dün dayanamadım yedim 😁 birşey olmaz diye düşünüyorum soslarıni kullanmıyorum 🤷🏻♀️😁
Aminenin_annesi Yagmur981 boğazıma düşkün bir insan olarak şu hayatta sevemedigim tek yemek noodle sanırım 😄
Stella_0 Yagmur981 Ben yiyorum doktoruma sordum birşey olmaz dedi ama ben içinden çıkan paketi eklemiyorum yani baharatlarını kendim katıyorum. Azıcık kimyon da ekliyorum gaz yapmasın diye o şekilde tüketiyorum 🥰
Feyzaerturk Yagmur981 Ben ayda iki kere falan canım istedikçe yedim 33 haftalığız hatta şuan tekrar yiyebilirim 😂😂