Gllllllsmmmmmmmmmmmm Bugün sağlık ocağında genel kontrol için kan verdim. 19+4 haftalık hamileyim. WBC 12,56 çıktı . Biraz enfeksiyon yükselmiş dediler endişelenmeli miyim ? Başına gelen var mı acaba ?
miraylihayat Gllllllsmmmmmmmmmmmm Hamilelikte olabilir. Enfeksiyon oluyor fakat hissedilmiyor mesela. Kadın doğum doktorunuz değerlendirecektir ama korkmayın olabilir
Hareketvakti Gllllllsmmmmmmmmmmmm merhaba benimde yüksek çıktı size tedavi uyguladılar mı şuan nasılsınız
Gllllllsmmmmmmmmmmmm Hareketvakti herhangi bir tedavi uygulanmadı çok yüksek bir değer değil diye tekrar idrar testi verdim temiz çıktı ama doktorum- bir tane toz gibi bir ilaç yazıyorum ağrın çok olursa bunu iç -dedi ama ağrım olmadı şükür geçmiş olsun 🙏