Hgmom1 Kızlar reglim 10 Ağustos gebelik belirtisi falan diye düşünmüyorum ama 2 3 gündür az bir şekilde her lavaboya gittiğimde beyaz katı akıntı oluyor peçeteye silince tam görünüyor.. enfeksiyon mu acaba?
Talihimyokbahtimkara Hgmom1 Yoğurt yada peynir kıvamında ve beyazsa mantar canım öyleyse doktora git hemen
MrsAvangers Hgmom1 kaşıntı ,idrar yaparken yanma ,ilişki esnasında ağrı,akıntı da koku gibi belirtiler var mı ?
Hgmom1 Talihimyokbahtimkara yok canım el kremi gibi ama daha az yoğunu.. 2 3 gündür geliyor hiç bu kadar üst üste gelmemişti
Hgmom1 Sinem94 bu kadar üst üste gelmesi beni birazcik şaşırttı kasıklarımda ağrıyor reglime 2 hafta var🥴
Gencanneozkn Hgmom1 canım ya bendede aynısı oldu. Sonra geçti. Anlam veremedim. Adetimede 5 gün kaldı. Sanırım büyük ihtimal yumurtlama akıntısıydı
Gzmklncc Hgmom1 benimde öyle ya kasıklarım nasıl ağrıyor peynir kesiği gibi diyorlar öyle değil katı sizin dediğiniz gibi 4 gün olacak hala geliyo🥹🫣
Hgmom1 Gencanneozkn sabah ovulasyon testi yaptım silik çıkti kasıklarım ve göğüslerim ağrımaya başladı hayırlısı bakalım
Hgmom1 LamiyaCetinkaya göğüslerim falanda ağrımaya başladı zaten yarında ovulasyon yapıyım bakalım 🙏🏼
LamiyaCetinkaya Hgmom1 birkaç gün takip edin, illa yumurtlama günü olmuyor, yumurtlamaya 3-4 gün kala başlayıp çatlamadan sonra azalıyor bende. Günaşırı deneyin umarım güzel haberler verirsiniz❤️