Agrın oluyor ama hemsıreler hemen ıgne yapıolar sanıyede gecıyor ben 20 gun once oldum ıyıkıde sezeryan ve beldem asagı olmusum sakın korkmayın ve o abın tadını cıkarın bebegınızın kucagınıza alacagınız ıcın aabırsızlıkla bekleyın hersey cok guzel gelısıyor cunku korkulcak hoc bir sey yok🥰