[silindi] inşallah 🤲 genetik test yaptırmadım zaten yaptırsak da sonrasında da gelisebiliyormuş anomaliler.amniyosentez yaptırdım bu durum ortaya çıkınca. Test temiz çıktı yani genetik bir durumla alakalı değil bu kalp problemi. Çevremde çok duydum bu şekilde ikizlerde genelde kalbinde delik falan oluyormuş sonrasında kapanabiliyormus o. Benimkinde delik de var ama esas problem aort damarinda darlık olması. Doğunca eko falan çekilecek büyük olasılıkla ameliyat gerekir diyorlar. İlk öğrendiğimde çok ağladım çok vicdan azabı çektim neden iki tane koydurdum diye. Gerçi ikisinin tutmasını sağlayan da Rabbim. Ama dediğim gibi başından sonuna ikiz gebelik başlı başına riskli bir gebelik. Bakması etmesi zor olur diyorlar inanın umrumda değil o kısmı yeter ki sağlıkla doğsun ikisi de ben uykusuz gecelere razıyım.