nurfidanbora 40+3deyim bebeğin kafası hala yukarıda aşağı dönmedi ama doktor hala normal doğum diyor başına gelen varmi ne zaman döner acaba hiçbir dogum belirtim de yok
Anneoluyorumbenn nurfidanbora çok saçma bu saatten sonra o bebek dönmez sezaryen olman lazım bence doktorunu değiştir çünkü artık riske giriyor bekletmek benim kendi düşüncem bu başka doktora gitmelisin 🙄
NrcnGltkn nurfidanbora bazi bebekler doğum esnasındada dönebiliyor ama bilemedmki vakitte gelms aslnda haftasi dolmuş dönmez gbi baska bi doktora görün istersen fikir al onlar ne dicek