CoolMamacita Güzel anneler bebek çikolatasını nereden yaptırdınız ve kaçıncı haftanızda sipariş verdiniz? Yardıma ihtiyacım varrrrr
Efemom2 CoolMamacita 35+4 üm 2gün önce çikolatadeposundan sipariş verdim henüz gelmedi ama alanların çogu memnundu
Minikoanne Efemom2 erken degil mi bnde daha var diye bekliyorum bnde 35 haftakıgım da bnde mi versem ki
Efemom2 ErenArden ay çok tatlı bizimki daha kargoya verilmedi heralde doguma kadr yarısını yerm gerçi ben onun 🤣