O tam tersi değilmi, ye ekşiyi cıkar ayşeyi, ye tatlıyı cıkar hakkıyı🤣
Kaynanamın 4 oğlu var hic kızı yok hep ekşi yemiş bende hep ekşi yediğim icin bana hep oğlun olucak diyordu ama ben sürekli kızım olucak diyodum cünki ekşide kız olur diyodum ve gercekten kızım olucak 😅 ilk 4 ay sadece ekşi yedim şimdide sadece tatlı yiyorum 🤣