Maviii MerveErdalKam bununla ilgili bir çok post var, beslenme kısmında, arama motoruna yazınca bir sürü post çıkar karşınıza.
Yesimalmila MerveErdalKam gayet normal olmasi gereken kiloyu almis benimde 34 te 1900. doktorum gayet normal diyor
Elcnerdgn Doktor haftasıyla uyumlu dediyse korkma başkalarının bebeğiyle kıyaslama yapma canım eğer haftasıyla uyumlu gidiyorsa hiç sorun yok
MerveErdalKam Elcnerdgn HandeYasinPoyraz Matahari canım doktor hiç bişey dememiş aydın devlet hastanesi cok da ilgilenmiyolarmıs zaten yengem buarada sorduğum kişi bana kılosu az geldi bebeğin ondan danısmak istedim