girl_boy_annesi 16 da yedim gittim duymuştum orda sanki biraz hareket etti evet ama tahmin etti falan ama çatal arası boştu yakınlaştrdı bişy yaptı prensese benziyor ama bekleyelm dedi sonra yine gittim cuma günü bu sefer hareket sıfır ozmn hiç yememiştm cıkolata ama yine hatırlamadı ve kız gibi dedi dedim bende gecen ayda öyle demiştiniz, A öyle mi dedi ozmn kızdır ama ben garanti adamım bekleyelm dedi alma bişy dedi, dedm artk tutamıyorum kendimi hocam alcm 🤣 ayın 7 si gibi doktorum detaylı yaapacak inş bu sefer gösterir ya kıyafet alacm alamıyorum amaa pembelerden battaniye aldm bile ama hep kız hamileligm rahme düştügü andan beri kız gissttm cok istdm kız cocugm olmasını dua ederdm hep hayrlısı olsun kız olsun saglıklı olsun, ama şuan önemli yine yok erkek dese de yine sevinrm, ama kızz ismi ile kıza odaklı sadece düşündüm en başından beri esila erkek hiç düşünmezdim 🤣