Tgcekartal Ne zor , ne büyük bir sorumluluk isim koymak. 36.haftada hala karar veremedik kızımıza isim. Sizin bebislerinizin isimleri neler fikir olsun birbirimize 🌸🥰
gonulmusic Aaaa ne kadar çok ela var. Benim kızımın adı da Duru Ela 😍 22. Haftadan itibaren koymuştuk, adını biliyor artık ,şuan 38+2 🙏🙏🧿
AysegulAloluAcikgoz 37+1 hala netlesemedik bizde Melek ya da Hafsa olsa diyoruz Bu gidise Melek Hafsa koyup bu işi bitircez 😁