biranneadayi15 Kızlar bugün kontrolden geldim doktor 3D ultrasonun 2 yıldır yasaklandığını söyledi Almanya’da çok tuhafıma gitti ne saçma her yerde yapıyorlar renkli ultrason nedenini açıklamadı
tugbacicekdagi biranneadayi15 Almanya da cogu testler bile yapılmıyor asılarda kuzenim orda hastaneye bile gitmiyorlar cok fazla ve sezeryan bile yok denecek kadar az avusturyadaki kuzenimde aynısını diyor detaylıya falan girmemisler
tugbacicekdagi Anneadayi89 kuzenim 5senw once dogum yaptı hiç birini yapmamıslar 🤷🏻♀️5 kere sadece gittim dedi hastaneye ultrason için
Anneadayi89 tugbacicekdagi özele geciyor devlet hastanesi yapmaz ama hersey doktorlar tarafindan söyleniyor yapip yapmamak size kaliyor
tugbacicekdagi Anneadayi89 hm anladım ama tetonoz vs vurul dememisler mesela ben vurulayım mı diye sormuştum bize yapmadılar demişti
Anneadayi89 tugbacicekdagi genelde o asilari buranin insanlari rutin vurunmus oluyor söyleme geregi duymuyorlat evet asi konusunu kendimiz akil etmemiz gerekiyor o bende de öyleydi ama diger testler söyleniyor