Sonunda buraya yazabiliyorum bende :) cuma günü sezaryen oldum korkan arkadaşlara tavsiyem (ki ben acayip korkarak girmistim) asla korkmayın endişe etmeyin. Ne belden iğne ne sonda hiç biri acıtmıyor dikiş yerlerinde de problem çıkmıyor . Tek problem bebek yukarıda olduğu için kaburgama çok fazla baskı uyguladılar ve 5 gu dur kaburga ağrısı çekiyorum. Onun dışında canınızı sıkacak hiç bir durum yok arkadaşlar. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim