Kizlar ya usttum yada korona kaptim bugun kizimla markete gittim hayvanin teki agzini kapamadan hapsirip duruyordu pek yaklasmadim ona ama bilemedim sonra eve geldim annemin evine ciktim kizim annemin odasinda uyuya kaldi pencereden baya esiyodu kizimin arkasina yattim direk ona esmesin usurur falan diye ama ben sirtima sirtima yedim sogugu😐vucut kirginligimin var vuducum alev atiyo sanki ufaktanda basim agrimaya basladi emziriyorum test olana kadar herhangi bi cay vs gibi bi tarifiniz varmi ayakta tutacak kizima tek bakiyorum malesef hasta olmaya falan pek vaktim yok