nurefsanakbulut merhaba hanımlar yerleşme kanamanız oldu mu ben normalde ay başı adet oluyorum şuan çok açık kırmızı hafif kanamam var sizce hastaneye gitsem gebelik çıkar mı
Rozalin nurefsanakbulut adet günümü 3 gün geçmiştim pembe renkli yumurta akı gibi bir akıntı olmuştu ben regli oldum sandım
ftmm38 nurefsanakbulut yerleşme kanaması genelde pembe yada Kahverengi oluyor bende olmuştu kahverengi akıntı gibi adet gibi devamı gelmiyor
Selennm nurefsanakbulut benim oldu kahverengi iki gün ara ara geldi sonra geçti sonra da keseyi gördük zaten
balkizinbebegii nurefsanakbulut bende de olmadı kanama, adetiniz hemen geçer geçmez kanama olduysa muhtemelen adettir. Devam ederse zaten adet olmussunuzdur. Etmez kesilirse bi test yapın derim
nurefsanakbulut balkizinbebegii daha adet günüm gelmemişti ayın başında oluyordum genelde . sabredemiyorum gitsem mi kan tahlili vermeye …
onurhan nurefsanakbulut ben adetime 4 gün kala erken gebelik testi aldım eczaneden kuzu sabah ilk idrarla yapıyorsun öyle öğrendim biraz pahalı ama onlarda gerçi ben rüya gördüm belirtim falan yoktu rüyadan etkilenmistim test yaptım çıktı rabbim nasip etsin 💕
balkizinbebegii nurefsanakbulut evet çıkar 🥰 ben adetime 6 gün varken çubuk testte silik çift gördüm, 4 gün kala kan testi verdim beta 58 çıktı, yani çıkıyor 😌 hayırlısı olsun test vermişsiniz bakalım
whitemoon Çıkabilir ya 4 günde illa ki bi yükselme vardır ona göre adetin ilk günü de kan verirsiniz bakarsınız tekrar
ugurboceginibeklerken nurefsanakbulut evet ben regl oldum sanmıştım 🥹 2 gün sürdü rengi kahverengiydi. bulantım ve ağrım da vardı acile gittik beta baktılar 15000 çıkmıştı 😍 öğrendiğim de 5-6 haftalıktı.