Gizemalsoy Kizlar merhaba suan 17+4 allahin izniyle kiz bebisim olacak aslinda bu 3.gebeligim ama diger cocuklarimin en kucugu 10 yasinda yani herseyi unuttum.Belim ve kasiklarim cok agriyor aranizda boyle olanlar var mı
can9129 Gizemalsoy 35 haftalığız benimde hamileliğin neredeyse başlarından beri çok ağrıyor benimde 3.cü hamileligim doktor bana 3.cü hamilelik her zaman zor geçiyor dedi
Vicibici Gizemalsoy Gebeliğin başından beri kasık ağrısı çekiyorum 25.haftadayım geçecek gbi durmuyor
3babymom Gizemalsoy şuan 31+2 haftayz ve çoktandır bel ve kasık ağrım var şuan bile uzaniyorm 😩ayrıca 3.hamileligm nedense zor geciyo ya da ben unutmuşum 😂
Sehnazs5 Bende 19. Haftadayım bu haftaya girer girmez benimde sağ kasığıma ağrı girdi ani bir sancı oluyor ama geçiyor 5 dakika da bir oluyor neredeyse normal midir