Kizlar dün gece acilden yatisim yapıldı ağrım vardı 1 cm açıklık var dendi ama ben imza atıp çıktım doktor zaten doğum daha başlamamış dedi dün dört kere de açıklığa baktılar eve geldikten sonra da önce çamaşırıma pempemsi renkte akıntı gelmişti sonra da akıntı kahverengiye dönüştü ama açık renkteydi yine bu nişan mıdır yoksa açıklık kontrolü yapıldığı için mi olmuştur eğer nisansa tahmini ne zamana doğum olur