Mervedemirctn Merhaba canım tam da senin haftalarında bende de başladı kasık ağrısı sancı kasılmalar suan 36 haftalık olduk bir kaç kez acile bile gittim. Bu ikinci gebeliğim olmasına rağmen gelen sancılar doğum sancısı gibiydi bir kac lez nst ye de bağlandım doktor vücut kendini doğuma hazırlıyo bir de iri ve boyu uzun bir bebeğin var o yüzden bu denli sancıların var dedi. Tabi her kesin bünyesi bir değil. Ağrın artar seni zorlarsa bi acile git görün derim ben. Yalancı sancılar artık sık sık zorlayacak çünkü seni doğuma hazırlanman için merak etme. Duş al dinlen bol bol 🌸 Bu arada yanıltmak istemem seni dediğim gibi devamlı ve siddeti artan ağrılar olursa zaten sende doktora gidersin 🤍 Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin 💜