Birsenvergili valla ben Doğuma gittiğimde 20 yaşındaydım öyle akıllı telefonum falan da yoktu açıkçası doğru ıkınma falan hiç bilmezdim öyle şeyleri cahildim yani kısacası 😒 Doğum anında ebe ne dediyse onu dinledim ıkın dedi ıkındım daha güçlü ıkın dedi daha güçlü ıkındım evet kafa kısmı çıkarken canın çok yanıyo bazen yırtılma oluyo bazen kesik atıyorlar ondan sonrası çok kolay yağ gibi kayıyo 😂😂