Baby_bebek Sağ kasık bölgemde bi sancı var 10 dakikadır , çocuğum büyüdüğü içindir inşallah diye düşünüyorum. Öneri tavsiye birşeyler sorun yapın ( çocuğumun hareketlerini hissediyorum 10 dakikadır)
Melkee Baby_bebek Bende de var hatta yürütmuyor ama ben gaz sancısı olduğunda düşünüyorum 18 giricem 1 gün sonra.