Busssx 36+3 sezeryan gününü aldık 11 Ağustos Allahım nasıl geçti bunca zaman aklım almıyor aynı gün aynı heyecanı hissedecek anneler var mı aramız da ♥️♥️🤰
Smyrclk Busssx aynı gün aynı heyecan bizimde 11i 🥲ama sancilrm var artmazsa sabr ederse bebiş 11inde olcam olursa zaten acil sezeryan 😊
merllllclk Busssx merhaba öncelikle sağlıcakla kucağınıza alırsınız umarım bebisinizi 🙏 şunu merak etttim sezeryan olacağı neye göre karar verildi
Busssx Semrasular Ayyy bize de sordu 10 Ağustos mu 11 mi birden 11 Ağustos dedik aslında 10 da olabilirdi 😂🤰
Busssx gunesss06 Evet kendim isteyerek zaten bebek gelişimi biraz önde doktorum da zor olur falan dedi bende hiç zorlamadım ☺️
Busssx merllllclk Ben kendim planlı sezeryan istiyordum doktorum da bebeğin gelişimi zaten biraz iri gidiyor zorlamayalım dedi böyle gelişti süreç ☺️
Burcu0707 Busssx ayni gun bende sezeryan olaxagim kizimi bekliyorum hemde benim dogum gunum 11 agustos🥰
NevraKader Yaa ne güzel biz de gün aldık 11 ağustos sezeryan olacak inşallah sağlıklı bir şekilde minikleri kucağımıza alırız bu arada genel anestezi mi yapacaktınız yoksa belden aşağıya mi
Busssx NevraKader Hepimiz için hayırlı doğumlar olur inşallah belden istiyorum canım genel bayılmak istemiyorum ☺️
Fundatercuman Busssx Bizimde 36+5 yarın gün alicaz inşallah çok heyecanlıyım vallahi..Muhtemelen bize de 9-10 gibi gün verir bakalım 🙈 Hep beraber doğuralim sağ salim inşallah 😂
Cekikveannesii Busssx zorunlu mu istepe bağlı mı? Çatı muayenesi oldunuz mu? Aynı gidiyoruz ben de bu hafta çatı muayenesi olacağım korkuyorum
Busssx Cekikveannesii isteğe bağlı hem de bebek halen dönmemiş bide iri gidiyor bu şartlar oluşunca böyle oldu