busra14044 Birşey merak ediyorum 10 haftalık olduk hareketleri şuan hissedilmez diyorlar ama bazen elimi koyduğumda içerde ordan oraya balık yüzüyor gibi hissediyorum hafif hissedilir kimildanma. Yaşayan var mı merak ettim 😁
Talihimyokbahtimkara busra14044 Benim elim hep karnımda ama hiç hissetmiyorum daha sanmıyorum da kız zeytin kadar bebek yüzse nolcak hissedemeyiz ki🤣
Merve201119 busra14044 kız o haftalarda bebek minicik nasıl hissedeceksin senin atar damarindir o yada bağırsak hareketi üçüncü hamileligim olmasına rağmen 18 de hissetmeye başladım mümkün değil sağlıkla etsin bebisin
busra14044 Talihimyokbahtimkara ay bir arkadaşım da öyle deyip duruyor bana akşam eşime gösterdim elini koydum oda kesinlikle dedi 😁
Talihimyokbahtimkara busra14044 Aşkım senin karnın gurulduyordur yada gazın vardır kdendjendjenzjendjd
Talihimyokbahtimkara busra14044 7 katman içerde vıcık vıcık sıvı. Şöyle düşün poşete bile su doldurup içine zeytin atsan elinle dokunsan hissedemezden no bebeğim no hahahahah bak çok bilimsel konuştum kdjdjdjdjdjd
Deletedmom83940 Talihimyokbahtimkara ben hissedemiyorum ühüüğğğğ hislerim mi yok benim halbuki 200 gram olmuş
Talihimyokbahtimkara Deletedmom83940 Hissiz çete ruhlu seni gel burda örgütlen bebeğini hissetme skensıwnxjenzjnwjdenxj
busra14044 https://resimyukle.io/r/J6sCOqIyD5 Tam olarak bundan bahsediyorum yaşayan tanidiklarim da var.Demek istediğim tekme gibi değil zaten bende biliyorum çilek büyüklüğünde şuan bahsettiğim segirme gibi zeytin diyorsunuz ya hani zeytinin ordan oraya çarpması gibi düşün yada segirme gibi düşün tekme atıyor demedim bilimselmişmiş 😂😂😂