susuderler yani stok yapmamakta fayda var inanın çünkü benekler beklenenden büyük gelebilir ya da küçük olabilir ya da bebeğin tenine uyum sağlamayabilir ya da sızdırır vs vs bizim öyle olmustu stokladığım bez bebeklerimi pişik yaptı değiştirmek zorunda kaldık değiştiğimiz de sızdırdı onu da değiştik haliyle stoğum elimde patladı