Busr34 her bünye çok farklı dikkat etmeme rağmen 3.5 ayda 3 kilo aldım doktorum normal olduğunu söyledi. Her gün mutlaka süt, yoğurt, meyve, ceviz, badem,fındık, muz ve haftada bir et,balık,sevze,bakliyat şeklinde besleniyorum. Sağlıcakla gelsinler tüm bebişler 🙏🏻🤗