Dyg___ bizde sancısı olup ağlamamıştı açıkçası bir defaya mahsus 3-4 gün kadar yapmayınca doktorumuz normal demişti bir daha da olmadı..tabi ki sizin durumunuzda belki normallikten söz edemeyebiliriz..bir de ard arda yapmamaya başlamış önlem aldığınız iyi olmuş tabi..ama 2-3 ay içinde düzene oturur inşallah bağırsak sistemi peki doktor herhangi bir ilaç vs verdi mi bu durum için? Ya da fitille düzene girene kadar devam edilse gaz sancısı da ağır oluyordur ona 😣