Merveerdmm Kızlar ben 35+4 teyim. Doktorum hiç tetanoz aşısından bahsetmedi. Vurulmadım.. Siz vuruldunuz mu vurulduysanız kaçıncı haftada? Benim gibi vurulmayan var mı ?
dilarademirrr Merveerdmm ilk dozumu 20 nci haftada. İkinci dozuda dün 24+2 yken vuruldum. Beni de sağlık ocağındaki ebe arayıp bilgilendirmişti.
Guloyku Merveerdmm benim ilk gebelik ile ikinci arası 3 yıl 1 tetonoz yaptılar ama ilk gebelikse sağlıkocakları genelde takiprdiyor
Ayseaysa Merveerdmm bende ilk dozunu 25 haftalıkken vuruldum ikinci dozunda 29 haftalıkken vurulucam sağlık ocağı arayıp cagiriyo canım
Fatma0090 Merveerdmm gecen sene gebeliğimde 1tane vurulmuşum erken doğum olup kaybettim bunda gerek duyulmadı o yeter dediler
cutiebun doktorunuzdan ziyade sağlık ocağındaki ebenin bilgilendirmesi gerekiyordu. rutin gittiğiniz zaman şu haftalar da tetenoz aşınız var demesi gerekirdi.
Mu28 Bana doktorum söyledi açıkçası sağlık ocağına gebelik için kayıt açtırmam gerektiğini bile bilmiyordum. Doktorum söyleyince gittim dün ikinci dozumu yaptırdım. İlk dozumu da bir ay önce yapmıştık. Şuan 27+2 deyim.
Parisbebek Merveerdmm Benim hekimimde bahsetmedi hiç ve bende vurulmadım. Sağlık ocağı yeni aradı, çalışamaz raporu aldım o görünmüş. Sağlık ocağına Perşembe gideceğim bakalım ne olacak