EsmaBayraktar Kızlar gelmek istemiyor bu bebek tüyo verin lütfen yoruldum artık Cuma günü randevum var ama açılma olmazsa eve geri gönderecekler biliyorum Hiç ağrım şok şimdiye kadar
Yunni EsmaBayraktar aynı, bende, öyleyim sguat falan, yaptım gene tık yok yaw 40+2 oldum merdiven indim çıktım yürüyüş yaptım yok
sliya30 EsmaBayraktar Yunni ben hep akışına bıraktım ilk bebem de hiç düşünmedim ne zaman doğar eder yok merdiven vs çık gibi şeyler içerse kalmıyor elbet çıkıyor 🤣🤣 acaba neden acele ediyorlar doğurmak için merak ettim
LamiyaCetinkaya EsmaBayraktar Hatırlıyorum da aynı 39+4ken postlar açıyordum doğuramıyorum belirti yok diye 😍 39+6da hafif sancıyla gittim eve geldiğimde kahverengi akıntım ve sancım başladı akşama doğurmuştum bile. Bazen bir gün içinde olup bitiyor her şey 🙏❤️
Yunni sliya30 insan artık sabırsız oluyo kucağına almak istiyo 😀 2 buçuk sene bekliyorsun ama şu 2 3 günü bekleyemiyo insan işte 😁 bide acı çekeceğini bildiğin halde istiyorsun değişik duygular heyecan korku hepsi bir arada 😊
EsmaBayraktar Vallahi yoruldum hamile olmaktan İsyan ettiğimden değil tabi ama Korku da başlıyor ister istemez Doğal yönden gelebilecek mi, her gün biraz daha kilo alıyor, bunun çıkması çıkarması var