gldn065807 Beysaa yok hayır benim kızımda olmadı yani zaten agızdan veriyorlar ilacı ikinci dozu olacak kızım
gldn065807 gozgozanne ikinci ayında 4 ayında yapılıyor ama biz ıkıncı ayını kacırdık 3 ayında yapıldi şimdi 5 ayında yapılıcak
gldn065807 gozgozanne doktorumuz 3 doz dedi eczaneye geldim iki doz oluyor dedi yigenimede yapıldı iki doz tekrar sorucam doktora onu bende
gozgozanne gldn065807 tamam canım benim bebeğim dhaa yeni doğdu ama ben de yaptırmak istiyorum o aşıları o yüzden sorayım dedim o zaman eczaneden kendimiz alıp ebeye yaptırıyoruz