Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 36+4 deyim
Bebeğin herşeyi iyi 1 hafta sonra miladını dolduracak dedi herhalde sezeryan olabilirsin demek istedi😂 daha sonrasında hangi doğum şeklini istiyorsun dedi normal dedim o zaman kendi sancılarını beklemen gerekiyor dedi ama çatı muayenesi de yapmadı nst çektirdi sancım da çıkmadı bir hafta sonra tekrar gel dedi bende şimdiden açılma olması için bişeylere başlayayım diyorum neler yapabilirim 🥹