Kızlar merhaba 🙌🏻
Ateşim var halsizlik öksürük hepsi üst üste geldi 🥺 ne yapsam geçiremedim sabahtan beri çok hastayım bu şekilde doğuma gitmekten korkuyorum 🥺🥺 önerileriniz varsa söyleyin lütfen çok kötü durumdayım 🥺 bir de bebek çok fazla sertleşmeye başladı doğum başlangıcı mıdır 😢😢