Haticeozturkk 20+3 aşırı yanma ve kaşıntı yaşıyorum. Bu haftalarda Durumu yaşayanlar nasıl bir çözüm buldunuz ?
Cagla15 Haticeozturkk Bu haftalar tam enfeksiyon dönemi canım sen evde ne yapsan düzelmez mecbur doktora gitmen lazım onlar idrar testi sonucunda sana ilaç verecekler
cgnduru Haticeozturkk gebelikte oluşan enfeksiyon kolay kolay geçmiyor. Bugün yine urocare yazdirdim sağlık ocaginda, şuan 33 haftalik gecmeyecek heralde.. doktora gidip idrar testi ver enfeksiyon vardır %100 zaten ilaç yazsin..
Haticeozturkk Cagla15 randevu günüme var daha napacam bilmiyorum. İlk gebeliğim bebeğe enfeksiyon geçer mi aceba
Cagla15 Haticeozturkk Bana sorarsan daha varsa kontörle erkenden git çünkü ileri atıcak bir durum değil senın rahatsızlığın bebeğe de yansır