3babymom susamsmom siz yine birkac secenekte anket acmissinis bende o da yok eşim durup durup diyo bebeğin adı ne karnımi seviyo ismi yok isimsiz daha diyorm 😂 31+2 olduk bulamiyorm 😩
susamsmom 3babymom Yaa bulmanız lazım artık 😅 Ben de normalde çok kararsız biriyimdir. Hiç düşünemiyordum sonra dedim daha fazla uğraşma karar ver bi şekilde 😅🥰
3babymom susamsmom evet aşırı seciciyim bu olmaz su olmaz yok kulagima hoş gelmedi bu akrabada var bu komşuda var bilmem ney kimi uyumsus kimini begenmiyorm böyle böyle kaldım 😂😂