2 gündür yüksek ateşi vardı üşüttü sandık baktım ettim falan bugün test verdi ve pozitif çıktı bende 38 haftalık oldum bana karantina verilmedi aşılı olduğum için fakat evde 4 yaşında bir kızım daha var kendimi nasıl koruyacam bilemedim 🤷♀️ doğuma bu kadar az kalmışken nerden geldi bu illet ya 🤦♀️