HappyNewMoom Kızlar 28 temmuzda bu hastanede randevum var büyük ihtimal kalp atışı dinleyeceğim ultrason resmi veriyorlarmı ya da kalp atışını videoya çekmeye izin varmı tecrübesi olan paylaşabilirmi
Eylul2019 HappyNewMoom ultrason kagidi vermiyorlar videoyu bilmiyrm denemedim kizimda kontrole gitmistim
Sedaa06_ HappyNewMoom poliklinikte takipliysen kağıt vermiyorlar video hiç teklif etmedim. O hastanede devam edersen eğer ikili tarama zamanında perinatolojide Erdal yada coşkun hocaya denk gelirsen muhtemelen ikisinden biri olur hiç bı şekilde kırmayıp tüm isteklerinizi yerine getirirler
2022Mom2022 HappyNewMoom kuzucuk bende oraya gidiyorum bu cuma ilk randevum daha önce gitmiştim ama maalesef kayıp oldu şimdi yeniden hamileyim ultrason K. Vermiyorlar ama foto çekebilirsin demişti bana
Sultan88 @HappyNewMoom normalde vermiyorlar ben sadece peritonoloji bölümünde baktiklarinda rica etmistim verdiler videoyu bilmiyorum
HappyNewMoom 2022Mom2022 gittim canım bizim minik geç döllenme olmuş 5 haftalık çıktı vajinal baktı gördü resim vermedi fotoğraf çekebilirsin dedi kalp atışı duyamadık 11inde gideceğim onun içinde