Elifderin34 Sana o kdr katiliyorumki sanki ben yazmışım bu paragrafı ,bence onu hamilelikte şiddetli bulanti yaşamayanlar söylüyor ,gerçekten yetip içip sağlıklı olduktan sonra ,bebeğim de sağlıkla doğduktan sonra bakarım yani ,şu an yerlerde Sürünüyorum kusmaktan 😅 açım ama asla iştahım yok çünkü biliyorum kusucam öyle bir iki ucu b*klu değnek durumu