kızlar 17. haftamdan berı hareketlerini hissetmeye basladım, artık 19. haftaya girdım ve hergün düzenli hareketlerini hissediyorum 2 saatte bir bazen daha kısa ve 1 dk felan sürüyor kıpır kıpır hemde ya dışardan bıle bellı ufak ufak😂 ılk gebelıgım zayıfım ondna heralde bazen diyorum ben nasıl hareketli bir cocuk dünyaya getiricem böyle yandım felan 😂 varmı benım gibi olan hamısler 🙏🏻